VRÁTENIE

  • AKO POSTUPOVAŤ PRI VRÁTENÍ TOVARU?
    1. Vždy máte právo odstúpiť od kúpy do 14 dní, a to bez uvedenia dôvodu. Lehota na odstúpenie sa začína dňom doručenia posledného tovaru z Vašej objednávky.
    2. Vyplňte formulár pre vrátenie tovaru (nezabudnite vyplňte dôvod vrátenia, ktorý najlepšie vystihuje, prečo tovar vraciate). Formulár stiahnete TU.
    3. Nenosený a nepoužitý tovar vložte do pôvodnej škatule spolu s vyplneným formulárom. Krabicu vhodne zabaľte, aby pri preprave nedošlo k jej poškodeniu či poškodeniu jej obsahu. K tomuto účelu najlepšie poslúži obalová fólia, papier, igelitová taška či väčšia krabica. (Neprelepujte prosím originálnu krabicu od topánok, ktorú by ste tým znehodnotili!). Upozorňujeme, že formulár na vrátenie musí byť vždy priložený k tovaru. Uistite sa, že ste vo formulári uviedli aj číslo účtu (v tvare IBAN) pre finančné náhrady za vrátenie tovaru.
    4. Zašlite tovar na adresu: EXPANDECO - Topánky E-shop s.r.o Fraňa Kráľa 16 966 81 Žarnovica, Slovenská republika
    5. V žiadnom prípade neposielajte tovar na dobierku. V takom prípade nebude tovar prevzatý! (Odporúčame zaslať tovar napríklad doporučene a poistiť na cenu tovaru). Náklady spojené so zaslaním tovaru späť na našu vyššie uvedenú adresu hradí vždy zákazník.
    6. Po prijatí zásielky a kontrole tovaru Vám vrátime na vami uvedený účet peniaze za tovar. DÔLEŽITÉ: Ako už bolo spomenuté, kupujúci/zákazník zaplatí/znáša všetky náklady na dopravu súvisiace s vrátením tovaru.

    Dôležité informácie:
    1. Produkt, ktorý vraciate nesmie byť nosený, zničený či opotrebovaný.
    2. Náklady za odoslanie produktu hradí zákazník.
    3. Najčastejším dôvodom vrátenia je nesprávne zvolená veľkosť obuvi, preto Vám odporúčame si pozrieť našu tabuľku veľkostí TU.
  • KTO PLATÍ NÁKLADY ZA DOPRAVU PRI VRÁTENÍ TOVARU?
    Vezmite prosím na vedomie, že všetky náklady spojené s vrátením tovaru sú zodpovednosťou zákazníka, pokiaľ sa nejedná o uznanú reklamáciu. Náklady na spiatočnú dopravu sú na náklady zákazníka a sú nevratné.
  • NA AKÚ ADRESU MÁM POSLAŤ TOVAR, KTORÝ CHCEM VRÁTIŤ?
    Adresu nájdete na predtlačnom formulári na vrátenie tovaru. Tovar prosím odošlite na adresu:
    EXPANDECO - Topánky E-shop s.r.o
    Fraňa Kráľa 16
    966 81 Žarnovica
    Slovenská republika

    Poprípade kontaktujte našu zákaznícku podporu a radi Vám poradia:
    telefonicky na čísle +421 233 006 793 (pondelok – piatok od 9:00 do 16:00),
    alebo e-mailom na eshop@novesta.sk.
  • AKÁ JE LEHOTA NA VRÁTENIE TOVARU?
    Nepoškodený a nepoužívaný tovar je možné vrátiť v originálnom nepoškodenom obale do 14 dní od doručenia.
  • KÚPIL SOM NOVESTA TENISKY INDE, AKO ICH VRÁTIŤ?
    Ak ste si kúpili tovar inde (NIE na našom e-shope), obráťte sa priamo na konkrétneho predajcu, keďže každý z nich má svoje vlastné podmienky vrátenia tovaru a peňazí (platí aj pri reklamácii). Tovar zakúpený mimo nášho e-shopu nie je môžné vrátiť u nás.
  • KDE SI MÔŽEM STIAHNUŤ FORMULÁR PRE VRÁTENIE TOVARU?
    Formulár pre vrátenie tovaru si môžete stiahnuť TU.
  • VRÁTENIE PEŇAZÍ PRI PLATBE DARČEKOVÝMI POUKAZMI?
    Ak chcete vrátiť tovar, za ktorý ste zaplatili s použitím len darčekových poukazov Novesta, bude Vám zaslaný nový elektronický darčekový poukaz (prípadne obnovený starý), aj keď ste platili s tlačenou darčekovou kartou (poukazom). Inštrukcie k vrátenému "kreditu" dostanete emailom. Ak ste použili kombináciu rôznych spôsobov platby, v prvom rade Vám budú prostriedky vrátené prostredníctvom darčekového poukazu. Napríklad, ak ste použili kombináciu darčekového poukazu a kreditnej karty. Vrátená suma bude najprv pripočítaná na darčekový poukaz. Zvyšok bude vrátený na kreditnú kartu, ktorú ste použili v čase nákupu. Príklad: Ak ste objednali tovar za 400 € (200 € ste zaplatili darčekovou kartou a 200 € kreditnou kartou) a následne vrátite tovar v hodnote 300 €, sumu 200 € dostanete vo forme darčekového poukazu a 100 € na kreditnú kartu, ktorú ste použili pri nákupe.
  • AKO MÔŽEM ZMENIŤ/ ZRUŠIŤ OBJEDNÁVKU?
    V prípade, že si prajete zmeniť/ zrušiť Vašu objednávku, prosím bezodkladne kontaktujte našu zákaznícku podporu, ktorej stačí uviesť číslo objednávky a požiadavku za Vás ochotne vybaví.

    - telefonicky na čísle +421 233 006 793 (pondelok – piatok od 9:00 do 16:00),
    - alebo e-mailom na eshop@novesta.sk.