Novesta

JE NOVESTA EKOLOGICKÁ?

Naším poslaním je vyrábať obuv v súlade s najvyššími environmentálnymi štandardmi. To je dôvod, prečo používame certifikované materiály, ako sú prírodný kaučuk, 100% bavlna a ľan. Tieto materiály nám umožňujú vyrábať vysoko kvalitnú, nezávadnú a ekologickú obuv.

JE NOVESTA VEGÁNSKA?

Veľká časť produktov Novesta je vegánska. Všetky produkty, ktoré sú vegánske (schválené organizáciou PETA) majú symbol vegánske (PETA approved) pri popise produktu.

VYRÁBA NOVESTA Z CERTIFIKOVANÝCH MATERIÁLOV?

Áno, vyrábame z certifikovaných materiálov. Certifikáty si viete pozrieť tu.

ZLOŽENIE NOVESTA TENISIEK?

Zloženie tenisiek nájdete v popise produktov, na ktorom neustále pracujeme.

KDE NÁJDEM PREDAJCOV TENISIEK NOVESTA?

Na e-shope máme k dispozícii zoznam predajcov. Odporúčame si vždy vopred overiť u predajcu dostupnosť produktov.

KDE NOVESTA VYRÁBA SVOJE PRODUKTY?

Výrobné závody Novesty siahajú až do tridsiatych rokov minulého storočia, kedy slávny obuvník Jan Antonín Baťa otvoril svoju novú továreň v malom mestečku uprostred Slovenska – v Partizánskom. Tu vyrába Novesta dodnes.

KDE NÁJDEM VAŠE OBCHODNÉ PODMIENKY?

Celé znenie nájdete TU.

Veľkosti / Novinky

AKÁ JE SPRÁVNA VEĽKOSŤ NOVESTA TOPÁNOK?

Výber správnej veľkosti topánok je základ úspešného nákupu. Topánky Novesta sedia ako väčšina topánok, odporúčame vybrať Vašu štandardnú veľkosť. Tabuľku veľkostí Novesta produktov nájdete TU.

AKO VYBRAŤ/ZMERAŤ VEĽKOSŤ?

Najpresnejšie meranie dosiahnete, ak topánky vyskúšate osobne u niektorého predajcu značky Novesta. Pri kúpe prvého páru topánok značky Novesta skúste niektoré z našich predajných miesta na Slovensku alebo vo svete, kde Vám vždy veľmi radi poradia – komplet zoznam predajcov nájdete TU.

STE MEDZI DVOMI VEĽKOSŤAMI?

Ak ste ale medzi dvomi veľkosťami, odporúčame pri Star Master and Star Dribble vybrať menšiu veľkosť a pri ostatných modeloch väčšiu veľkosť.

AKO SA STARAŤ O NOVESTA TOPÁNKY?

Viac info nájdete TU.

KDE SA DOZVIEM O NOVINKÁCH?

Odporúčame sledovať naše sociálne siete: Instagram, Facebook, alebo Pinterest.

MÔŽEM TOVAR VYMENIŤ?

Nie, možnosť vymeniť tovar zakúpený v našom online obchode neponúkame. Ak chcete inú farbu alebo veľkosť, najjednoduchšie je nám nechcené kúsky vrátiť a následne zadať novú objednávku (s tovarom a veľkosťami, ktoré Vám budú sedieť). Vrátenie tovaru do nášho skladu zvyčajne trvá niekoľko dní. My následne Vašu vrátenú objednávku spracujeme a peniaze Vám vrátime podľa Vami zvoleného spôsobu platby (uvedené vo formulári) do 14 dní od prijatia zásielky.

PREČO TOVAR NEVYMIEŇATE?

Snažíme sa zrýchliť služby pre našich zákazníkov a keďže si želáte mať objednané topánky čo najrýchlejšie doma, tak tovar nevymieňame, výlučne vraciame peniaze za vrátený tovar. Pokiaľ si prajete inú veľkosť alebo farbu, nie je nič jednoduchšie, než si vytvoriť na www.novesta.sk novú objednávku a tovar máte za pár dní u Vás doma.

Vrátenie / Reklamácie

AKO POSTUPOVAŤ PRI VRÁTENÍ TOVARU?

1. Vždy máte právo odstúpiť od kúpy do 14 dní, a to bez uvedenia dôvodu. Lehota na odstúpenie sa začína dňom doručenia posledného tovaru z Vašej objednávky.
2. Vyplňte formulár pre vrátenie tovaru (nezabudnite vyplňte dôvod vrátenia, ktorý najlepšie vystihuje, prečo tovar vraciate). Formulár stiahnete TU.
3. Nenosený a nepoužitý tovar vložte do pôvodnej škatule spolu s vyplneným formulárom. Krabicu vhodne zabaľte, aby pri preprave nedošlo k jej poškodeniu či poškodeniu jej obsahu. K tomuto účelu najlepšie poslúži obalová fólia, papier, igelitová taška či väčšia krabica. (Neprelepujte prosím originálnu krabicu od topánok, ktorú by ste tým znehodnotili!). Upozorňujeme, že formulár na vrátenie musí byť vždy priložený k tovaru. Uistite sa, že ste vo formulári uviedli aj číslo účtu (v tvare IBAN) pre finančné náhrady za vrátenie tovaru.
4. Zašlite tovar na adresu:
EXPANDECO - Topánky E-shop s.r.o
Fraňa Kráľa 16
966 81 Žarnovica,
Slovenská republika
5. V žiadnom prípade neposielajte tovar na dobierku. V takom prípade nebude tovar prevzatý! (Odporúčame zaslať tovar napríklad doporučene a poistiť na cenu tovaru). Náklady spojené so zaslaním tovaru späť na našu vyššie uvedenú adresu hradí vždy zákazník.
6. Po prijatí zásielky a kontrole tovaru Vám vrátime na vami uvedený účet peniaze za tovar. DÔLEŽITÉ: Ako už bolo spomenuté, kupujúci/zákazník zaplatí/znáša všetky náklady na dopravu súvisiace s vrátením tovaru.

Dôležité informácie:
1. Produkt, ktorý vraciate nesmie byť nosený, zničený či opotrebovaný.
2. Náklady za odoslanie produktu hradí zákazník.
3. Najčastejším dôvodom vrátenia je nesprávne zvolená veľkosť obuvi, preto Vám odporúčame si pozrieť našu tabuľku veľkostí TU.

KTO PLATÍ NÁKLADY ZA DOPRAVU PRI VRÁTENÍ TOVARU?

Vezmite prosím na vedomie, že všetky náklady spojené s vrátením tovaru sú zodpovednosťou zákazníka, pokiaľ sa nejedná o uznanú reklamáciu. Náklady na spiatočnú dopravu sú na náklady zákazníka a sú nevratné.

NA AKÚ ADRESU MÁM POSLAŤ TOVAR, KTORÝ CHCEM VRÁTIŤ?

Adresu nájdete na predtlačnom formulári na vrátenie tovaru. Tovar prosím odošlite na adresu:
EXPANDECO - Topánky E-shop s.r.o
Fraňa Kráľa 16
966 81 Žarnovica
Slovenská republika
Poprípade kontaktujte našu zákaznícku podporu a radi Vám poradia:

  • telefonicky na čísle +421 233 006 793 (pondelok – piatok od 9:00 do 16:00),
  • alebo e-mailom na eshop@novesta.sk.

 

AKO MÔŽEM ZMENIŤ/ ZRUŠIŤ OBJEDNÁVKU?

V prípade, že si prajete zmeniť/ zrušiť Vašu objednávku, prosím bezodkladne kontaktujte našu zákaznícku podporu, ktorej stačí uviesť číslo objednávky a požiadavku za Vás ochotne vybaví.

 

  • telefonicky na čísle +421 233 006 793 (pondelok – piatok od 9:00 do 16:00),
  • alebo e-mailom na eshop@novesta.sk.

 

AKÁ JE LEHOTA NA VRÁTENIE TOVARU?

Nepoškodený a nepoužívaný tovar je možné vrátiť v originálnom nepoškodenom obale do 14 dní od doručenia.

VRÁTENIE PEŇAZÍ PRI PLATBE DARČEKOVÝMI POUKAZMI?

Ak chcete vrátiť tovar, za ktorý ste zaplatili s použitím len darčekových poukazov Novesta, bude Vám zaslaný nový elektronický darčekový poukaz (prípadne obnovený starý), aj keď ste platili s tlačenou darčekovou kartou (poukazom). Inštrukcie k vrátenému "kreditu" dostanete emailom. Ak ste použili kombináciu rôznych spôsobov platby, v prvom rade Vám budú prostriedky vrátené prostredníctvom darčekového poukazu. Napríklad, ak ste použili kombináciu darčekového poukazu a kreditnej karty. Vrátená suma bude najprv pripočítaná na darčekový poukaz. Zvyšok bude vrátený na kreditnú kartu, ktorú ste použili v čase nákupu.

Príklad:
Ak ste objednali tovar za 400 € (200 € ste zaplatili darčekovou kartou a 200 € kreditnou kartou) a následne vrátite tovar v hodnote 300 €, sumu 200 € dostanete vo forme darčekového poukazu a 100 € na kreditnú kartu, ktorú ste použili pri nákupe.

AKO POSTUPOVAŤ, AK CHCEM REKLAMOVAŤ TOVAR?

Na tovar zakúpený na www.novesta.sk sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov. Ku každému tovaru je priložená faktúra, ktorá slúži ako záručný doklad. Reklamáciu môžete uplatniť prostredníctvom nášho reklamačného formulára, ktorý si môžete stiahnúť TU. Tovar, ktorý si želáte reklamovať je nutné vopred ohlasiť Call centru (môžete telefonicky na čísle +421 233 006 793 (pondelok - piatok od 9:00 do 16:00) alebo nám pošlite e-mail na adresu: eshop@novesta.sk), kde Vám povedia ako postupovať a v prípade potreby kam presne tovar zaslať spolu s kópiou faktúry (daňového dokladu) a týmto vyplneným reklamačným formulárom. Zásielky na dobierku predávajúci nepreberá, preto neposielajte tovar na dobierku. Reklamovaný tovar posielajte vždy vyčistený. Reklamácie budú vybavené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Celé znenie reklamačného poriadku nájdete TU.

KÚPIL SOM NOVESTA TENISKY INDE, AKO ICH VRÁTIŤ / REKLAMOVAŤ?

Ak ste si kúpili tovar inde (NIE na našom e-shope), obráťte sa priamo na konkrétneho predajcu, keďže každý z nich má svoje vlastné podmienky vrátenia tovaru a peňazí (platí aj pri reklamácii). Tovar zakúpený mimo nášho e-shopu nemôžete vrátiť/reklamovať u nás.

KDE SI MÔŽEM STIAHNUŤ REKLAMAČNÝ FORMULÁR A FORMULÁR PRE VRÁTENIE TOVARU.

Reklamačný formulár si môžete stiahnuť TU.
Formulár pre vrátenie tovaru si môžete stiahnuť TU.

MÔŽEM TOVAR VYMENIŤ?

Nie, možnosť vymeniť tovar zakúpený v našom online obchode neponúkame. Ak chcete inú farbu alebo veľkosť, najjednoduchšie je nám nechcené kúsky vrátiť a následne zadať novú objednávku (s tovarom a veľkosťami, ktoré Vám budú sedieť). Vrátenie tovaru do nášho skladu zvyčajne trvá niekoľko dní. My následne Vašu vrátenú objednávku spracujeme a peniaze Vám vrátime podľa Vami zvoleného spôsobu platby (uvedené vo formulári) do 14 dní od prijatia zásielky.

PREČO TOVAR NEVYMIEŇATE?

Snažíme sa zrýchliť služby pre našich zákazníkov a keďže si želáte mať objednané topánky čo najrýchlejšie doma, tak tovar nevymieňame, výlučne vraciame peniaze za vrátený tovar. Pokiaľ si prajete inú veľkosť alebo farbu, nie je nič jednoduchšie, než si vytvoriť na www.novesta.sk novú objednávku a tovar máte za pár dní u Vás doma.

Doprava / Platba

AKÉ SPÔSOBY DORUČENIA PONÚKATE?

Tovar na Slovensku doručujeme kuriérom GLS alebo Zásielkovňou - spravidla do 72 hodín od expedovania zásielky.

AKÉ SÚ POPLATKY ZA DORUČENIE KURIÉROM V RÁMCI SLOVENSKA?

Zasielkovňa                     2,29 €
GLS kuriér                        2,99 €

POSIELATE ZÁSIELKY AJ MIMO SLOVENSKA?

Áno, posielame. Viac informácií o konkrétnej sume za doručenie mimo Slovenska nájdete na našich e-shopoch:
Nemecko/Rakúsko: de.gonovesta.com
Česká republika: www.novesta.cz
Európa: www.gonovesta.com

AKÉ PLATOBNÉ METÓDY SÚ U VÁS DOSTUPNÉ?

Objednaný tovar je možné u nás uhradiť: bankovým prevodom, platobnou kartou, PayPalom alebo Vám tovar môžeme zaslať na dobierku (platí iba pre Slovenskú a Českú republiku).

JE MÔŽNÉ ZÍSKAŤ DOPRAVU ZADARMO?

Áno, pri objednávke nad 100€ máte poštovné v rámci Slovenskej republiky ZADARMO. V prípade úhrady tovaru prostredníctvom dobierky je ale VŽDY pripočítaná čiastka 1€. V prípade platby kartou, Paypalom alebo prevodom nebudete platiť nič.

AKÝ JE ROZDIEL MEDZI DARČEKOVÝM POUKAZOM A ZĽAVOVÝM KUPÓNOM?

Zľavové kupóny (promo kódy) sú poskytované zákazníkom ako odmena v rámci akcií a súťaží. Na rozdiel od darčekových poukazov nie je možné zľavové kupóny zakúpiť.

ČO VŠETKO MÔŽETE UHRADIŤ POUKAZOM?

Darčekovú poukážku možno využiť na kúpu ľubovolného produktu na našom e-shope www.novesta.sk, www.gonovesta.com, de.gonovesta.com. Hodnotu poukážky nemožno deliť do viacerých nákupov. Poukaz musí byť vyčerpaný v plnej výške, prípadný rozdiel nie je zákazníkom vyplácaný. Poukaz sa vzťahuje aj na úhradu poplatkov za dopravu a iných služieb. Poukaz je možné využiť iba na nákup v e-shope.
UPOZORNENIE: Poukaz nie je možné uplatniť za účelom nákupu nového darčekového poukazu.

ZASIELATE TOVAR AJ NA DOBIERKU?

Áno, tovar zasielame aj na dobierku v rámci Slovenska a do Českej republiky. Dobierka je spoplatnená čiastkou 1 €.

AKO MÔŽEM ZAPLATIŤ KURIÉROVI, KEĎ SI VYBERIEM PLATBU NA DOBIERKU?

Platba na dobierku sa vykonáva pri prevzatí balíka zástupcovi prepravnej spoločnosti. Pred doručením objednávky k vám domov, dostanete správu o tom, či je možné kuriérovi zaplatiť kartou. Ak sa rozhodnete zaplatiť hotovosťou, odporúčame, aby ste mali pripravenú presnú sumu objednávky (nie je to však povinné).

>
Hore
Dole