FAQ

AKÉ SPÔSOBY DORUČENIA PONÚKATE?

Tovar na Slovensku doručujeme kuriérom GLS alebo Zásielkovňou - spravidla do 72 hodín od expedovania zásielky.

AKÉ SÚ POPLATKY ZA DORUČENIE KURIÉROM V RÁMCI SLOVENSKA?

Zasielkovňa                     1,80 €
GLS kuriér                        2,50 €

POSIELATE ZÁSIELKY AJ MIMO SLOVENSKA?

Áno, posielame. Viac informácií o konkrétnej sume za doručenie mimo Slovenska nájdete na našich e-shopoch:

Česká republika: www.novesta.cz
Nemecko/Rakúsko: de.gonovesta.com
Európa: www.gonovesta.com

JE MÔŽNÉ ZÍSKAŤ DOPRAVU ZADARMO?

Áno, pri objednávke nad 100€ máte poštovné v rámci Slovenskej republiky ZADARMO. V prípade úhrady tovaru prostredníctvom dobierky je ale VŽDY pripočítaná čiastka 0,89 €. V prípade platby kartou, Paypalom alebo prevodom nebudete platiť nič.

AKÉ PLATOBNÉ METÓDY SÚ U VÁS DOSTUPNÉ?

Objednaný tovar je možné u nás uhradiť: bankovým prevodom, platobnou kartou, PayPalom alebo Vám tovar môžeme zaslať na dobierku (platí iba pre Slovenskú a Českú republiku).

ZASIELATE TOVAR AJ NA DOBIERKU?

Áno, tovar zasielame aj na dobierku v rámci Slovenska a do Českej republiky. Dobierka je spoplatnená čiastkou 0,89 €.

AKO MÔŽEM ZMENIŤ/ ZRUŠIŤ OBJEDNÁVKU?

V prípade, že si prajete zmeniť/ zrušiť Vašu objednávku, prosím bezodkladne kontaktujte našu zákaznícku podporu, ktorej stačí uviesť číslo objednávky a požiadavku za Vás ochotne vybaví.

•  telefonicky na čísle +421 233 006 793 (pondelok – piatok od 9:00 do 16:00),
•  alebo e-mailom na eshop@novesta.sk.

AKÁ JE SPRÁVNA VEĽKOSŤ NOVESTA TOPÁNOK

Výber správnej veľkosti topánok je základ úspešného nákupu. Topánky Novesta sedia ako väčšina topánok, odporúčame vybrať Vašu štandardnú veľkosť. Tabuľku veľkostí Novesta produktov nájdete TU

STE MEDZI DVOMI VEĽKOSŤAMI?

Ak ste ale medzi dvomi veľkosťami, odporúčame pri Star Master and Star Dribble vybrať menšiu veľkosť a pri ostatných modeloch väčšiu veľkosť.

AKO VYBRAŤ SPRÁVNU VEĽKOSŤ

Najpresnejšie meranie dosiahnete, ak topánky vyskúšate osobne u niektorého predajcu značky Novesta.
Pri kúpe prvého páru topánok značky Novesta skúste niektoré z našich predajných miesta na Slovensku alebo vo svete, kde Vám vždy veľmi radi poradia – komplet zoznam predajcov nájdete TU

NESPRÁVNA VEĽKOSŤ ALEBO FARBA?

Bez obáv, vrátenie tovaru je vždy možné do 14 dní od doručenia.

AKÁ JE LEHOTA NA VRÁTENIE TOVARU?

Nepoškodený a nepoužívaný tovar je možné vrátiť v originálnom nepoškodenom obale do 14  dní od doručenia.

AKO POSTUPOVAŤ PRI VRÁTENÍ TOVARU?

1. Vždy máte právo odstúpiť od kúpy do 14 dní, a to bez uvedenia dôvodu. Lehota na odstúpenie sa začína dňom doručenia posledného tovaru z Vašej objednávky.
2. Vyplňte formulár pre vrátenie tovaru (nezabudnite vyplňte dôvod vrátenia, ktorý najlepšie vystihuje, prečo tovar vraciate). Formulár stiahnete TU
3. Nenosený a nepoužitý tovar vložte do pôvodnej škatule spolu s kópiou faktúry a vyplneným formulárom. Krabicu vhodne zabaľte, aby pri preprave nedošlo k jej poškodeniu či poškodeniu jej obsahu. K tomuto účelu najlepšie poslúži obalová fólia, papier, igelitová taška či väčšia krabica. (Neprelepujte prosím originálnu krabicu od topánok, ktorú by ste tým znehodnotili!). Upozorňujeme, že formulár na vrátenie musí byť vždy priložený k tovaru. Uistite sa, že ste vo formulári uviedli aj číslo účtu (v tvare IBAN) pre finančné náhrady za vrátenie tovaru.

4. Zašlite tovar na adresu:
Topánky E-shop s.r.o.
Fraňa Kráľa 16
966 81 Žarnovica,
Slovenská republika                                                                                                                                                  

5. V žiadnom prípade neposielajte tovar na dobierku. V takom prípade nebude tovar prevzatý! (Odporúčame zaslať tovar napríklad doporučene a poistiť na cenu tovaru). Náklady spojené so zaslaním tovaru späť na našu vyššie uvedenú adresu hradí vždy zákazník.
6. Po prijatí zásielky a kontrole tovaru Vám vrátime na vami uvedený účet peniaze za tovar. Ak vrátite celú objednávku, vrátime Vám peniaze v plnej výške, vrátane nákladov na doručenie (nie však dodatočné náklady vzniknuté v dôsledku Vášho výberu inej formy doručenia než najlacnejšia forma štandardnej dodávky, ktorú ponúkame). DÔLEŽITÉ: Ako už bolo spomenuté, kupujúci/zákazník zaplatí/znáša všetky náklady na dopravu súvisiace s vrátením tovaru.

Dôležité informácie:
1. Produkt, ktorý vraciate nesmie byť nosený, zničený či opotrebovaný.
2. Náklady za odoslanie produktu hradí zákazník.
3. Najčastejším dôvodom vrátenia je nesprávne zvolená veľkosť obuvi, preto Vám odporúčame si pozrieť našu tabuľku veľkostí TU

KTO PLATÍ NÁKLADY ZA DOPRAVU PRI VRÁTENÍ TOVARU?

Vezmite prosím na vedomie, že všetky náklady spojené s vrátením tovaru sú zodpovednosťou zákazníka, pokiaľ sa nejedná o uznanú reklamáciu. Náklady na spiatočnú dopravu sú na náklady zákazníka a sú nevratné.

NA AKÚ ADRESU MÁM POSLAŤ TOVAR, KTORÝ CHCEM VRÁTIŤ?

Adresu nájdete na predtlačnom formulári na vrátenie tovaru. Tovar prosím odošlite na adresu:
Topánky E-shop s.r.o.
Fraňa Kráľa 16
966 81 Žarnovica
Slovenská republika

 Poprípade kontaktujte našu zákaznícku podporu a radi Vám poradia:
•  telefonicky na čísle +421 233 006 793 (pondelok – piatok od 9:00 do 16:00),
•  alebo e-mailom na eshop@novesta.sk.

AKO POSTUPOVAŤ, AK CHCEM REKLAMOVAŤ TOVAR?

Na tovar zakúpený na www.novesta.sk sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov. Ku každému tovaru je priložená faktúra, ktorá slúži ako záručný doklad. Reklamáciu môžete uplatniť prostredníctvom nášho reklamačného formulára, ktorý si môžete stiahnúť TU.
Tovar, ktorý si želáte reklamovať nám zašlite na našu adresu: Topánky E-shop, s.r.o., Fraňa Kráľa 16, 966 81 Žarnovica, Slovenská republika spolu s kópiou faktúry (daňového dokladu) a týmto vyplneným reklamačným formulárom. Zásielky na dobierku predávajúci nepreberá, preto neposielajte tovar na dobierku. Reklamovaný tovar posielajte vždy vyčistený. Reklamácie budú vybavené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Celé znenie reklamačného poriadku nájdete TU

KDE SI MÔŽEM STIAHNUŤ REKLAMAČNÝ FORMULÁR A FORMULÁR PRE VRÁTENIE TOVARU.

Reklamačný formulár si môžete stiahnuť TU.
Formulár pre vrátenie tovaru si môžete stiahnuť TU.

MÔŽEM TOVAR VYMENIŤ?

Nie, momentálne neponúkame možnosť vymeniť tovar zakúpený v našom online obchode. Ak chcete inú farbu alebo veľkosť, najjednoduchšie je nám nechcené kúsky vrátiť a následne zadať novú objednávku (s tovarom a veľkosťami, ktoré Vám budú sedieť). Vrátenie tovaru do nášho skladu zvyčajne trvá niekoľko dní. My následne Vašu vrátenú objednávku spracujeme a peniaze Vám vrátime podľa Vami zvoleného spôsobu platby (uvedené vo formulári) do 14 dní od prijatia zásielky.

PREČO TOVAR NEVYMIEŇATE?

Snažíme sa zrýchliť služby pre našich zákazníkov a keďže si želáte mať objednané topánky čo najrýchlejšie doma, tak tovar nevymieňame, výlučne vraciame peniaze za vrátený tovar. Pokiaľ si prajete inú veľkosť alebo farbu, nie je nič jednoduchšie, než si vytvoriť na www.novesta.sk novú objednávku a tovar máte za pár dní u Vás doma.

POTREBUJETE PORADIŤ?

Zavolajte nám na +421 233 006 793 (pondelok - piatok od 9:00 do 16:00) alebo napíšte nám na adresu: eshop@novesta.sk